Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Головна тема засідання «круглого столу», в якому взяли участь голова РДА Олег Решетило, його перший заступник Михайло Лещук, голова райради Володимир Жуков, міський голова Олександр Ісип, завідуюча відділом освіти Наталія Коваль, начальник ВДАІ Кобеляцького району Володимир Голтвянський, помічник прокурора Олексій Кліманов, керівник секретаріату райради Олександр Міщенко та інші посадові особи, була дуже специфічна і ще більш актуальна. Говорили про ситуацію на дорогах Кобеляччини. А саме – про те, як навести лад із скутеристами, які представляють серйозну загрозу для життя і здоров’я як самих себе, так і оточуючих. Представники влади теж є регулярними учасниками дорожнього руху і не можуть не бачити зростання кількості водіїв скутерів і того, як вони себе поводять на дорогах. А поводять часто-густо просто жахливо, не знаючи або відверто нехтуючи елементарними правилами дорожнього руху. Лише за Великодні свята через це загинули троє людей. Та й загальна статистика свідчить про стрімке зростання кількості ДТП за участі водіїв скутерів. На жаль, на поважне зібрання з невідомих причин не з’явилися запрошені на нього представники суду, кримінальної міліції в справах неповнолітніх та управління захисту прав споживачів. Обурення з цього приводу висловив голова районної ради Володимир Жуков, який керував заходом. Характеризуючи ситуацію із скутеристами, Володимир Володимирович заявив: «З Богом домовленості немає ні в кого. І життя назад не відкупиш. Тому якщо наші земляки нехтують своїм життям і здоров’ям, то в ситуацію потрібно втручатися владі на місцях». Були запропоновані і першочергові заходи по наведенню порядку на дорогах. Зокрема – це взяття на облік скутерів та мопедів із об’ємом двигуна менше 50 куб. см в радах базового рівня. Цим повинні зайнятися виконкоми Кобеляцької міської, Білицької селищної та сільських рад. Якщо це нововведення стане реальністю, то при взятті на облік власник транспортного засобу, крім спеціальної облікової картки, отримуватиме ще й невеличку інструкцію, яка знайомитиме його із елементарними правилами дорожнього руху. Що це повинно дати? Крім хоча б такого знання ПДР, облік дасть можливість проводити розшук викрадених скутерів. Адже часто буває так. У людини вкрали скутер. А з документів на нього в неї є лише сумнівний з точки зору юриспруденції талон, виданий в Одесі. І у правоохоронців у таких випадках виникає запитання: «А чи дійсно перебував цей транспортний засіб в Кобеляках, Біликах чи Кунівці?» А можливо він сюди з Одеси навіть не доїхав? І як довести, що той чи інший скутер належав громадянину, котрий звернувся в міліцію із заявою про викрадення? Навіть на велосипеди є техпаспорти, навіть корови у найвіддаленіших селах зареєстровані і двічі «пробірковані». На скутери ж у абсолютної більшості їх власників немає жодного більш-менш серйозного документа. Обговорювалась на засіданні «круглого столу» і пропозиція про заборону руху скутерів на деяких вулицях. У Кобеляках – по вулиці Шевченка і тих, по яких рухається великоваговий автотранспорт. Чи стануть ці пропозиції реальністю – покаже найближчий час. Крім того, Наталії Коваль було дане завдання пожвавити роботу в школах по вивченню правил безпечного поводження на дорогах. А в тих навчальних закладах, де є ліцензії на право ведення водійських курсів, буде проводитися навчання і юних скутеристів.