“Яндекс” оголосив, що в липні має намір завершити покупку
інформаційного агентства “Смілінк”, що займається збором і обробкою
інформації про пробки на російських дорогах. Сума операції не
розголошується.
ТОВ “Юті-інформ”, якому належить торгівельна марка “Смілінк”, після
закінчення операції стане дочірньою компанією “Яндекса”, повідомляє http://www.interfax.ru/.
Керівником компанії, заснованою
“Вессолінк” в 2001 році, залишиться Павло Гольдін. Він очолює “Смілінк”
з 2005 року. Звільнень в агентстві, персонал якого налічує 70 чоловік,
також не планується.
Очікується, що покупка дозволить “Яндексу” краще показувати дані про
дорожню ситуацію. В даний час пробкам присвячений однойменний сервіс
пошуковика. У березні “Яндекс” випустив другу, мобільну версію своїх
“Пробок”. Вона дозволяє водіям за допомогою GPS-навігаторів бачити не
лише пробки, але і “зелені” вулиці.
|