Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 1 Нових за тиждень: 1 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
З'явившись на минулому Женевському автошоу як офіційна модель, а не
концепт, XC60 ще не був готовим до серійного виробництва. Хоча важко
уявити, що авто зазнає значних змін.
Воно і так вже досить відрізняється від концепту, який мав багато
елементів фордівського модельного ряду. І хоча XC60 зберіг певні риси
концепту, тепер це справжній Volvo.
Виконавчий директор Volvo Фредерік Арп у Женеві сказав, що XC60
випромінює харизму марки вдвічі більше, аніж будь-яка інша модель. Саме
те, чого завжди прагнуть досягти дизайнери, і саме тому "обличчя"
модельного ряду є напрочуд важливим.
Але інші особливості є теж важливими. Ось чому дехто робить особливою
задню стійку авто, інші зосереджуються на певних пропорціях між
ключовими елементами, як то передня частина та основа передньої стійки.
Усі дизайнери прагнуть, аби ви одразу розуміли, яке авто споглядаєте.
Це ще одна причина, чому у Volvo
настільки вдоволені виглядом XC60-го. Йдучи слідами яскравого C30, авто
відводить марку подалі від традиційного вигляду в напрямку до чогось
більш енергійного, вражаючого та, що важливіше, молодшого. Ще на етапі
розробки вважали, що це авто буде еталоном "обличчя" нового модельного
ряду.
Volvo XC60 поєднує всі переваги позашляхової серії ХС та спортивну
харизму справжнього купе. Як вважає Фредерік Арп, придбавши С30,
наступного разу клієнт обере XC60. Адже кросовер має такий же
спортивний дух і більше сили.
Дивлячись на авто, стає очевидним, що Volvo планує наступ на сектор
ринку, який надзвичайно швидко зростає, а саме на сегмент малих
позашляховиків класу преміум.
Нині у цьому сегменті не надто багато конкурентів, але вже через кілька
років покупець зможе обирати із щонайменше десяти автомобілів. Згідно з
прогнозами впродовж цього і наступного років продажі тут збільшаться на
75%.
Як і у С30, XC60 орієнтований на цільову групу покупців. Авто
користуватиметься попитом серед людей, вимогливих до дизайну,
значущості бренду та високотехнологічних рішень. Майбутніх покупців
ХС60 можна охарактеризувати як людей, які не уявляються свого життя без
електронних інновацій.
Усім цим вимогам відповідає інтер'єр. Він лише трохи нагадує
нинішні салони Volvo. Виробники спробували збільшити внутрішній простір
за рахунок зменшення розмірів сидінь. Крісла стали тоншими, їм надали
спортивну форму. У Volvo запевняють, що цей варіант кращий від тих, які можна побачити на сучасних серійних авто.
Кнопочки, розташовані на консолі, стали сенсорними. Їх видно лише при
увімкненому запалюванні. Також змінився селектор "автомату". Звична
ручка перетворилась у подобу комп'ютерної мишки, яка переміщається
вперед/назад. До панелі приладів входить спідометр в центрі та два
інформаційні дисплеї збоку.
Відповідно до останньої моди, XC60 обладнали скляним дахом. Скло також є у нижній частині багажника для покращення оглядовості.
Авто обладнали системою пасивної безпеки City Safety, яка відслідковує
зміну швидкості переднього авто. Вона автоматично почне зменшувати
швидкість, якщо зрозуміє, що авто попереду гальмує чи взагалі
зупинилось. А при реальній загрозі сама натисне на гальма.
ХС60 сконструйований на одній платформі з Land Rover Freelander 2.
На кросовер встановлюватимуть бензиновий двигун Т6 об'ємом 3,2 л та
потужністю 285 конячок, або ж один зі двох дизелів. Це будуть
5-циліндрові турбодизелі потужністю 185 чи 160 к.с. Аби задовольнити
"зелених", Volvo також планує обладнувати авто дизелем, який
відповідатиме вимогам стандарту Євро-5, і, як завжди, виробники
згадують про біетанол і так далі. ХС60 обладнуватимуть як переднім
приводом, так і повнопривідною трансмісією Haldex.
Отож, це хороше на вигляд авто, яке через рік-другий потрапить у
напружений сегмент ринку. І немає жодних перешкод у досягненні
компанією головної цілі - продавати щонайменше 50 тис. XC60 щороку.