Все
що працює коли-небудь працювати перестане, як мовиться: "ничто не вечно
под луной!". Що ж все ж таки в першу чергу піддається сильному зносу у
2-х тактному двигуні, що так мило "жужить" ? Багато що. Але
частіше за все доводиться чути: Поршнева ? Ні тільки не це!!!, а може
це щось інше? Але де тонко там і рветься, і де треться там коли-небудь
витреться ... А що ж поставити замість рідної поршневої, і такої, що колись так радувала?
Оригінальні
деталі дістати звичайно можна, але дуже важко і дорого. На наших
прилавках за останні два роки вибір істотно виріс і, якщо раніше брали
те що було (і раділи як діти), то сьогодні вибір збиває з пантелику. Чи
то узяти дешеве, але незрозуміло що і нечувано дороге, на яке вказує із
захопленням продавець, при цьому єхидно примовляючи, що це мало не
вічна поршнева, що ні на грам не поступається японській.... Мені
б не хотілося просто і тупо кричати, що тайванські деталі нікуди не
годяться, так, деякі дійсно залишають бажати кращого, але далеко не
всі. До того ж є ще південнокорейські виробники деталей, які явно
дорожать своєю репутацією і тримають якість на належному рівні. За той
недовгий термін, який я накатав на 2-х тактному двигуні, ремонти мені
довелося робити як собі так і своїм друзям. Природно набивалися гулі,
читалися різні статті і вислуховувалися думки бувалих моторемонтників,
з чого склалася певна думка про деяких виробників поршневих комплектів.
AHT motorcycle parts Цю поршневу, на своє розчарування, я випробував першою . Якість нижча за всяку критику. Поршень навіть не дзвенів при ударі по ньому викруткою.
Перша поршнева померла після декількох теплових прихватів, не дивлячись
на обкатку в 300 км. вона люто заклинила на 40 км/г, обдерши дзеркало і
зламавши кільце. Провиною цьому був дуже поганий матеріал поршня, що
мав тенденцію сильно збільшуватися в розмірі при нагріві. Розточування
на наступний розмір і новий комплект тієї ж фірми (у якому не опинилося
еспандера під нижнє кільце, його довелося узяти з попереднього
комплекту). Обкатувалася, ця радість (гидота) виключно холостим ходом і
після двох повних баків з'їдених за дві ночі і двох викинутих свічок,
що почали пробивати на корпус, вона була запущена в безжальну
експлуатацію, яка щоправда триває і до нині. «S» SEE PISTON INDUSTRIAL CO., LTD
Це досить не поганий за якістю комплект з нижньої цінової групи.
Поршень не напрягав приклинюваннями при обкатці, на «звуковому тесті»
дзвенів не гірше ніж рідний і комплектація набору не була кривою. YAMASIDA
Це теж цілком непоганий комплект. При людському відношенні і нормальній
обкатці добре послужить. Кільця в комплекті хромовані (але грубо) і
натирати дзеркало слід з мінімальних оборотів, матеріал і відповідність
розмірів самого поршня нарікань не викликають. Також як і попередній
цілком недорогий. PHIX. Engine parts
Досить недешевий але дуже якісний комплект. Потрапляють на прилавки України з Європи і через Росію.
VISION
На коробці цього набору виділяється напис FOR HONDA. Якість вище
середнього, і на тлі комплектів нижньої цінової категорії цей явно
виділяється. Незнаю, чи випускають вони поршні під ямахи і сузи, але
для власників Хонд це ідеальне співвідношення ціни і якості.
Далі я згрупував набори в дві групи в одну з них входить те, що
купувати слід тільки повністю усвідомлюючи, що при економії засобів ми
економимо і на якості виробу, і в другій те, що віддають подорожче, але
на ньому можна їздити без особливих проблем.
1 AHT, BHESNIA, SHIKOKU, SUMO. 2 TKR, TOP, C.M. RACING. З другої групи особливо хочеться виділити : C.M. RACING
Дуже якісна поршнева на якій без щонайменших проблем їздять ті хто не
пошкодував віддати за неї чималі гроші, яких вона коштує без всяких
сумнівів. Мені знайома одна Хонда Ліад 90, що відїздила на ній 22 тис.
(Був встановлений повний комплект новий поршень + новий циліндр) і, що
продовжує їздити і радувати свого власника. Шкода тільки що зустріти її
можна не так часто, але я думаю, що якщо є попит, то і пропозиція не
змусить себе чекати. TKR і TOP
Заявлені як MADE IN JAPAN. Цьому я не вірю, швидше за все виробництво
територіально знаходиться у іншому місці але устаткування і технологія
виготовлення цілком можуть бути такими. Якість цих двох комплектів теж
прекрасна, ну а за хороші речі дешево не просять.
На останок хочеться застерегти, що розточування циліндра під ремонтний
розмір справа невдячна і тепловий зазор вгадає не кожен токар.
Хонінговку зробить правильно теж не всякий, а ресурс такого циліндра і
без того невеликий, адже шар цементації зроблений струмами високої
частоти зовсім тонкий і при розточуванні буде видалений. Який же вихід
це кожен вирішує сам у міру своїх фінансових можливостей. Звичайно
ставити повний комплект TKR або C.M. Racing (поршень + циліндр) дуже
дорого, але і прослужить ваш маленький друг, що дзижчить, після такого
ремонту на багато більше за інших. http://lsc.org.ua
|