Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
У Блоці Віталія Кличка стверджують, що спроба
Київради передати в заставу майно метрополітену є початком тіньової
приватизації підприємства.
«Ярмо кредитів, які з 2006 року набрав метрополітен, не стає легшим.
Замість фінансового оздоровлення, мерія безперервно залучає боргові
кошти, начебто для фінансування виплат заробітної плати та будівництва
метрополітену, плавно підводячи його до банкрутства та передачі в
приватні руки», - заявляють у Блоці Кличка.
За словами представників Блоку, “прикриваючись потребою термінової
виплати зарплат робітникам, менеджмент метрополітену на сесії Київради
спробував «з голосу» запропонувати рішення про залучення 28 млн. грн.
кредитних ресурсів під заставу вагонів метро. На сьогодні
заборгованість КП «Київський метрополітен» за банківськими кредитами
перевищує 300 млн. грн.”.
«Вагони хочуть віддадуть в заставу, але чіткого механізму погашення
кредитів ми не бачили. А з такою заборгованістю ініціювати банкрутство
- справа техніки. І потім ті самі банки, а точніше – бізнесмени, які
стоять за ними, контролюватимуть метро, і вимагатимуть від тієї ж
Київради погашення боргів» - заявляють депутати Блоку Кличка.
За їхніми словами, навіть якщо метрополітен уникне зазіхань, тягар
відсотків з обслуговування кредитів все одно ляже на міський бюджет.
“Колишній банкір, а нині керівник метрополітену Петро Мірошников планує
залучати кошти для метро під 20% річних”, - додали депутати.
Блок Віталія Кличка вважає, що замість боргового фінансування, проблеми
метрополітену треба вирішувати шляхом: фінансового оздоровлення;
виведення з тіні величезних коштів від рекламного бізнесу в метро та
оренди площ метрополітену; дотуванням з бюджету столиці та держави
витрат на проїзд малозабезпечених.