Відтепер абонплата за телефон здійснюватиметься виключно за квитанціями. Вам абсолютно не потрібні розрахункові книжки. Тепер варто лише підійти до віконця відділення Кобеляцької філії ВАТ «Укртелеком» і вказати своє прізвище та номер телефону. В сільській місцевості взагалі квитанцію, де зазначено всі розрахунки, які потрібно оплатити, присилають на домашню адресу по місцю проживання. На квитанції вказується термін її зберігання - три роки. - Такі нововведення вже давно практикуються в інших містах, - роз’яснює начальник цеху електрозв’язку № 14 Полтавської філії ВАТ „Укртелеком” Микола Терещенко.
Однак це не єдина зміна, що відбулася останнім часом у центрі електрозв’язку. У Кобеляках більше немає довідкової служби 09. «Укртелеком» прийняв рішення про скорочення відповідних підрозділів довідкової служби в населених пунктах України, окрім обласних центрів. Тепер абонента, який телефонує у довідкову службу, автоматично переключають на Полтаву. Послуга безкоштовна і доплата за міжміський зв'язок не нараховується. Кореспондент «ЕК» провела експеримент по швидкості «дозвону» на централізовану службу. Перші три рази телефонний апарат давав відповідь «зайнято». Потім стало чутно довгі гудки, які сім разів переривались голосом автовідповідача з однотипною фразою: «чекайте, будь-ласка!»
Нарешті на зв’язку з’явився оператор, який для отримання інформації про бажаний номер телефону вимагав конкретних даних: вулиця, прізвище та ім’я абонента. Тож тепер кобелячанам неможливо буде дізнатись номер телефону аптеки, яка знаходиться, наприклад, поблизу площі. Як самі розумієте, відповідач номер 621 не знає, де в нашому місті знаходиться згадувана площа.
Сталися зміни також у службі «08». Запроваджена нова форма обслуговування абонентів при зверненні до центрального бюро ремонту. Звернення абонента на «08» фіксується автоматично системою обслуговування викликів, яка дозволяє запам'ятати пошкодження номера телефону, надати довідку про відключення номера за заборгованість, проведення планового ремонту кабелю та термін його виконання. При пошкодженні номера абоненту необхідно з будь-якого телефону або таксофону набрати номер «08» та номер пошкодженого телефону, дочекатись відповіді автоматичної системи. Через годину знову передзвонити на «08», набрати номер телефону, який надавався на перевірку, та дочекатися з’єднання з оператором для отримання результату розгляду заявки. Для абонентів селища Світлогірське є нюанс – після набору «08» необхідно зробити паузу дві секунди. Щодо абонентів, які для виходу на райцентр набирають індекс «9», необхідно набрати «9-08».
Зазвичай говорять, що зміни - це рух вперед, це на краще. Іноді просто важко до цих змін звикати. Будьте завжди на зв’язку!
Любов ОНИЩЕНКО