Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Ніхто не сприймав японців серйозно, коли у 1970-их вони почали продавати свої автомобілі у Європі та США.
Навіть попри цей урок нещодавньої історії, корейців теж чомусь не одразу сприйняли серйозно. Але погляньте на них зараз.
Що ми бачимо - це добре зроблені автомобілі, розраховані на європейські
смаки. Якщо ви ще не їздили на конкуренті Golf Hyundai i30, то варто
спробувати, адже на свою ціну - це дуже хороше авто. Трохи забагато
пластику всередині, але не достатньо, аби змусити сумніватись у його
надійності.
А це означає, що інша пропозиція від виробника - i20 має бути ще одним
серйозним автомобілем. Номенклатура означає, що модель є меншою за
розмірами - за європейською класифікацією вона входить до сегменту "Б",
тобто конкуруватиме із Fiesta, Corsa, Mazda 2, а також різними Citroen,
Peugeot та Renault.
i20 сконструйований на цілком новій платформі та головним чином у
Європі. Тому й очевидно, що авто розраховане на вибагливих європейських
водіїв.
Сподобається їм новий Hyundai,
чи ні - дізнаємось незабаром, адже до європейських продажів 5-дверний
i20 надійде вже в січні, а 3-дверний - ще через кілька місяців.
На вибір - три двигуни: 1,6-літровий, яким вже обладнують i30, 1,4- та 1,2-літрові для економних.
Також доступним буде справді економний двигун із низькими викидами. Ним
обладнуватимуть версію i20 Blue. На Паризькому автошоу цей концепт мав
покришки із низьким опором, а в двигуні було масло із низькою
в'язкістю. Завдяки цьому авто споживатиме близько 4 л пального на 100
км.
Hyundai Santa Fe Blue Hyundai впевнено виходить на ринок справжніх гібридів із новим
Santa Fe Blue. Хоча на Паризькому автошоу корейці представили його як
концепт, насправді це вже передсерійний прототип автомобіля, який
надійде до продажу десь через рік.
Компанія планує розпочати продаж гібридної Elantra наступного літа у
Японії. Очевидно, що Santa Fe не забариться, адже технологію корейці
вже освоїли настільки, що, за їхніми словами, випускатимуть гібридну
версію кожної майбутньої моделі.
Двигун концепту, який зараз споглядаємо на стенді у Парижі, є справжнім
гібридом. До 2,4-літрового бензинового агрегату додали електричний на
літієво-полімерних батареях, який розвиває 40 конячок. Корейці кажуть,
що у змішаному циклі Santa Fe Blue споживатиме близько 7 л на “сотню” -
цифра справді вражаюча для такого типу автомобілів.
Літій-полімер обрали замість літій-іона через дешевшу собівартість та
більшу практичність протягом всього терміну служби. Ймовірно, ці
батареї є першими такого типу, які надійдуть до широкого продажу, однак
точно не останніми.
6-ступнічата коробка передач, система “Старт-Стоп”, регенеративні
гальма - це авто цілком відповідає вимогам “зелених”, а відтак - і
потенційних покупців.