На автошоу у Болон’ї
відбулась світова прем’єра хетчбека Mazda3 нового покоління. Автомобіль
зберіг платформу свого попередника (вона ж використовується для Ford
Focus та Volvo S40), але отримав радикально перероблений дизайн кузова.
У хетчбека змінилась пластика бокових панелей кузова, з’явився новий
бампер з величезним повітря забірником у передньому бампері і
оригінальним оформленням секції протитуманних фар. Ззаду - нові великі
ліхтарі у стилі Mazda6 та масивний бампер. У салоні – дворівнева
передня панель, у верхній частині якої розташувались дисплеї бортового
комп’ютера та навігаційної системи. Змінився дизайн дверних панелей,
з’явилось нове кермо, а в оздобленні салону тепер використовуються
більш якісні матеріали і м’який пластик. У технічному плані Mazda3
майже не змінилась – трохи переналаштували підвіску (МакФерсон спереду
і багаторичажка ззаду), модернізували силову структуру кузова, який
тепер став більшим жорстким і легким. Лінійка бензинових моторів
залишилась незмінною: 1,6-літровий двигун потужністю 105 кінських сил і
2,0-літровий, з табуном у 150 коней. Комплектуватися вони будуть або ж
"механікою", або новим п’ятиступеневим "автоматом". Нові дизелі -
2,2-літровий агрегат потужністю 150 або 185 кінських сил – в Україну
скоріше за все поставлятимуться не будуть. Як і 2,5-літровий бензиновий
мотор (167 коней), доступний у Америці. Також оновлена Mazda3 може
похизуватись системою "безключового" (keyless) доступу, датчик тиску у
шинах, адаптивними фарами головного світла, які змінюватимуть світловий
пучок в залежності від кута повороту керма і швидкості руху, також
система слідкування за "мертвими зонами" і навіть камера заднього виду.