Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Податкова інформує - Який термін зберігання документів у фізичної особи-підприємця?
10:34
Документи слід зберігати до початку планової комплексної перевірки на протязі трьох років з початку ведення діяльності. Зберігаються документи також у випадку розгляду справи в суді до терміну остаточного рішення відповідних інстанцій. Первинні документи і додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і є підставою для записів у реєстрах бухгалтерського обліку та податкових записах (касові, банківські документи, повідомлення банків і переказні вимоги, виписки банків, наряди на роботу, табелі, акти про приймання, здавання і списання майна й матеріалів та ін.), в тому числі податкові накладні, повинні зберігатися три роки, але за умови, що перевірку вже завершено.
Головний державний податковий інспектор Тетяна Любовська