Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
В ніч з 13 на 14 червня через буревій знеструмлено велику частину району. До Кобеляцької філії ВАТ «Полтавобленерго» було подано близько 70 заявок про пошкодження. Наслідки негоди довелось ліквідовувати два дні. - З третьої години ночі світла немає, у нас всі продукти попропадали, - завертались до редакції «ЕХО» жителі Кобеляк ранком минулої суботи. Однак, як ми знаємо, погодні умови на скарги людей уваги ніколи не звертають. – Нам оповістили про штормове повідомлення завчасно, – роз’яснює заступник начальника Кобеляцької філії ВАТ «Полтаваобленерго» Володимир Шибіка. – Ми мобілізували аварійні бригади на вихідні. Грозовий дощ по статистиці триває близько двох годин, а наслідки зазвичай доводиться ліквідовувати протягом доби. Від негоди постраждав не лише Кобеляцький район, а й вся область. Найбільше пошкоджень було в районі Орлика та Радянського. Спочатку аварійні бригади ліквідовували пошкодження у тих мікрорайонах, де відключено від електроенергії більшу кількість населення, а вже потім усували одиничні аварійні ситуації. У неділю ми закінчили ліквідовувати пошкодження, які виникли через негоду. Працівники служби попереджують: до обірваного (оголеного) проводу ближче ніж за вісім метрів підходити заборонено. В Кобеляцькому районі вже траплялись ситуації, коли така поведінка призводила до смертельних наслідків. В разі виявлення подібного пошкодження потрібно організувати охорону небезпечної території, попереджувати перехожих про можливість враження струмом. Потім терміново зателефонувати за номером 3-12-95. Диспетчер негайно прийме міри для громадської безпеки, а далі варто дочекатись аварійної бригади. Володимир Шибіка дякує людям, які повідомляють про місце пошкодження, але прохає не відволікати диспетчера дзвінками типу: «Я вже п’ятий раз вам дзвоню, а світла немає!». Кожне повідомлення про пошкодження вноситься до журналу і нагадувати не потрібно. Якщо ви один раз повідомили – бригада знає про пошкодження і світло неодмінно з’явиться. За день диспетчер відповідає на 200-300 дзвінків, а якщо телефонну лінію затримують з неважливих питань, то, можливо, хтось не зможе повідомити про небезпечну для життя аварійну ситуацію.