Субота, 20.04.2024, 06:32
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3484
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 1
    Із них:
    Новачків: 1109
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2732
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 5556
    Форум: 555/31819
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Вересень » 11 » Особливості національного діагностування автомобілів



    Особливості національного діагностування автомобілів
    13:08
    Останнім часом до редакції дедалі частіше надходять скарги з приводу процесу діагностування автомобілів. Скаржники вважають, що в єдиному в Кобеляках центрі діагностування до їх «сталевих коней» занадто придираються, ставлять якісь незрозумілі людям вимоги. А пенсіонер з Біликів Микола Селютін не розуміє, чому в центрі не можна одразу полагодити виявлені несправності.
    Діагностичним центром, що роз­ташований на території «АТП-15341», завідує Віталій Голтвянський. Він без вагань погодився розповісти про специфіку своєї роботи, основні вимоги до технічного стану автомобілів, типові проблеми, які виникають в автомобілістів.
    «Ось тут і працює наша фірма», — Віталій Григорович заходить у невеличке приміщення, схоже на звичайний гараж. Ще в одній, зовсім малесенькій кімнатці стоять стіл і стілець. На столі комп’ютер, на стінах розміщено стенди. А на них — документи, документи, документи. «Тут законодавча та нормативна база, на основі яких ми працюємо, — пояснює Голтвянський. — Тут є відповідні Закони України, Постанови Уряду, сертифікати, дозволи, видані Міністерством внутрішніх справ та іншими контролюючими організаціями».
    «А ось це інструкція, по якій ми проводимо діагностування, — показує брошуру. — Там написано, як перевіряти гальма, освітлювальні прилади, вміст шкідливих речовин у вихлопних газах. Словом — все по діагностуванню».
    — А правда, що ви рахуєте, скільки разів за хвилину блимне ліхтар, що сигналізує про поворот.
    — Правда. Він повинен зробити від 60 до 120 проблисків за хвилину. Не більше, й не менше. Так написано в інструкції.
    — Тобто ви придираєтесь до автомобілістів.
    — Ні і ще раз ні. Просто люди не звикли до того, що їх автомобілі перевіряють згідно з усіма правилами та інструкціями. От і нервують. Нещодавно був у мене випадок. Приїхав до мене чоловік на невеликому «Форді». І відмовився до кінця витискувати педаль газу. Каже: «В мене машина на обкатці, я цього робити не буду». А без цього вміст СО не перевіриш. Я йому інструкцію показую, а він сів в машину і поїхав. Що ж, це його право.
    Найбільш типовою проблемою у кобеляцьких автомобілістів, за словами Віталія Голтвянського, є наявність на склі їх легковиків несертифікованого тонування. У багатьох під час екстреного гальмування прямо на території центру лопаються гальмівні трубки. «Вони ж ставлять стальні і по 20 років їх не міняють», — говорить Голтвянський.
    Він категорично заперечує той факт, що всім, без виключення, автомобілістам доводиться приїжджати до нього по 3-4 рази. «Ви знаєте, люди частіше самі начудять, а потім за голову хапаються, — посміхаючись, продовжує розповідати. — У одного «хитруна» була тріщина на лобовому склі «копійки». Він мені 200 гривень дає і каже: «Ну що, домовились?» Я відмовився брати гроші. Він поїхав, поміняв скло і це йому обійшлося в меншу суму».
    — А скільки, взагалі, коштує діагностування.
    — 100 гривень діагностування і 30 — консультативні послуги. Правомірність встановлення тарифу днями перевіряв антимонопольний комітет. Порушень не виявлено.
    — А чому не можна усувати недоліки прямо тут?
    — Це заборонено. Та й не етично. Крім того, в Кобеляках вистачає станцій технічного обслуговування. Думаю, що з часом і конкуренти у мене з’являться. У всякому випадку, один із місцевих підприємців збирається відкрити центр діагностування.
    За словами Голтвянського, кобеляцькі автомобілісти не поспішають пройти діагностування, обов’язкове перед технічним оглядом у ДАІ. «Думаю, що ажіотаж почнеться у листопаді-грудні», — роздумує вголос. Зараз же за день він обслуговує близько десятка автомобілів. Буває, що приїжджають 20-25 автомобілів, буває — жодного.


    Ігор Філоненко
    Категорія: Новини Кобеляччини | Переглядів: 719 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Наука и смысл жизн... >>
  • Статуси >>
  • Для Размышления на... >>
  • Яке пиво п'єте... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net