Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Гроші ЄБРР буде витрачено на закупівлю вантажних потягів, але це будуть потяги винятково державних виробників. Європейський
Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) надасть Україні кредит розміром
62 млн доларів на розвиток українського залізничного транспорту. Серед
іншого, ці гроші будуть витрачені на придбання нових вантажних вагонів,
розповів провідний спеціаліст ЄБРР Марк Магалецький.За його словами, ЄБРР "вже вибирає постачальників" техніки. Однак
представник Державної адміністрації залізничного транспорту України
Едуард Занюк запевняє, що вагони будуть закуповувати тільки в
українських виробників: Азовмашу, Дніпровагонмашу, Крюківського і
Стаханівського вагонобудівних заводів. Нагадаємо, "Укрзалізниця" уже зверталася до уряду з проханням реформувати її на концерн.Про це заявляв генеральний директор "Укрзалізниці" Михайло Костюк. За
його словами, до концерну необхідно включити не лише ті суб'єкти
господарювання, які на сьогодні перебувають у складі "Укрзалізниці",
але й ті, які беруть участь у єдиному технологічному комплексі
Державної адміністрації залізничного транспорту України. Говорячи
в цілому про перспективи реформування "Укрзалізниці", Костюк зазначив,
що окрім технічної та технологічної доцільності не має бути інших
мотивів для її реформування. Костюк додав, що на сьогодні недоцільно
проводити акціонування "Укрзалізниці" через економічну кризу та можливу
загрозу рейдерства по відношенню до неї. Водночас він визнає, що акціонування покращило б співпрацю "Укрзалізниці" з потенційними інвесторами. "Треба знайти таку форму (реформування), щоб ми не втратили фінансову незалежність і інвестиційну привабливість", - заявив він.