Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Інтернет уперше обганяє радіо за обсягами рекламних зборів
10:38
Інтернет цього року вперше може обігнати радіо за обсягами рекламних
зборів – 131 млн грн проти 130 млн грн, зазначає дослідницька компанія
Cortex у своєму останньому звіті. У статті "Інтернет глушить
радіо" Коммерсантъ-Украина пише, що ринок радіореклами з початку року
впав на 50%, тоді як інтернет виявився єдиним медіа, що показали
зростання цього року, говорять учасники ринку. Зокрема, як
зазначає видання, обсяг ринку інтернет-реклами за підсумками року
досягне 131 млн грн (+25% до 2008 року), йдеться в опублікованому днями
звіті дослідницької компанії Cortex (входить до найбільшої рекламної
групи в Україні Publicis Groupe Ukraine). Таким чином,
інтернет уперше зайняв четверте місце серед сегментів медіареклами
після ТБ, преси і зовнішньої реклами, обігнавши радіо на 1 млн грн. За
підсумками року ринок радіореклами знизиться на 35%, прогнозують у
Cortex. Цікаво, що учасники ринку пов'язують падіння ринку
радіореклами із загальним скороченням клієнтами маркетингових бюджетів
цього року. "На радіо таке ж падіння, як і в інших медіа", -
зазначає голова правління Тавр Медіа (Російське радіо Україна, Хіт FM і
Kiss FM) Ігор Чернишов. "Клієнти вкрай мало рекламувалися перші
три-чотири місяці цього року", - пояснює гендиректор ТРК Люкс (радіо
Люкс FM) Роман Андрєйко. У той же час, бюджети скоротили такі найбільші категорії рекламодавців, як мобільні оператори і банки. "Радіо
завжди було непросто конкурувати з іншими ЗМІ, особливо коли інші медіа
необґрунтовано знижували ціни", - зазначає комерційний директор
радіогрупи Український Медіа Холдинг Олена Малишко. Так,
продавці телереклами на початку року понизили ціни на 40%, а зовнішня
реклама навесні подешевшала в чотири-п'ять разів, стверджують у
медіаагентствах. Пропорційно були змушені понизити ціни і
радіокомпанії. "Крім традиційних знижок за обсяг купленої
реклами, які можуть досягати 70%, за деякими пропозиціями ми давали
додатковий дисконт у 20-30%", - говорить Андрєйко. У
результаті вже за підсумками I півріччя падіння ринку радіореклами
склало 50%, відзначає директор з регіонального розвитку радіокомпанії
Гала Сергій Денисенко. Проте у другому півріччі радіостанції
чекають на зростання продажів. "Ринок ожив у липні, у нас навіть були
випадки, коли ми відмовляли рекламодавцям у розміщенні, тому що весь
ефір був розпроданий", - згадує Андрєйко. Утім, інтерес рекламодавців до інтернету учасники ринку пояснюють дешевизною проведення в ньому рекламних кампаній. "В
Інтернеті рекламну кампанію можна провести починаючи з $5", - говорить
виконавчий директор Української асоціації інтернет-реклами Андрій
Заблоцький. А середня вартість рекламної кампанії на радіо складає $1-2
тис., додає Ігор Чернишов. Нарешті, як пише Коммерсантъ-Украина,
у зростанні популярності реклами в Інтернеті немає нічого дивовижного -
так само кілька років тому розвивався ринок багатьох європейських
країн, наприклад Швеції і Польщі.