Учасники
оцінили якість змісту тренінгу, цінність отриманих знань для їх
подальшої роботи та організацію тренінгу в 9.6 з 10 можливих балів.
Кисіль Юрій Володимирович, Генеральний директор, Медіа-корпорація «Є», м. Хмельницький: «Тренінг дуже сподобався. Багато прикладів з практики, дуже необхідні поради, які буду втілювати в своїй редакції».
Кармацький Павло, Президент, Медіа Група «Город», м. Одеса: «Сподобалась
динаміка, якість матеріалу та атмосфера тренінгу. Важливо, що ринок
друкованих ЗМІ оцінений та виміряний. Це підтверджує бажання видавців
створювати та розвивати відділи маркетингу та PR. Отже, галузь
друкованих ЗМІ йде вперед та розвивається».
Глюк Ірина, промо-менеджер, Чернігівська Медіа Група, м.Чернігів: «Тренінг
дав можливість відкрити в собі ті сторони і якості, які надихають на
подальшу роботу. Велика подяка тренеру за те, що він «підлатав» дірки в
знаннях про маркетинг та запропонував багато ідей для моєї роботи».
Чарина Юлія, керівник відділу маркетингу, Кримський філіал ТОВ «Видавничий дім Український Медіа Холдинг», м. Сімферополь:
«Подібні тренінги та зустрічі з колегами дуже необхідні тому що
освіжають вже відому інформацію, дають нові практичні поради та цікаві
контакти з новими людьми».
Нагадаємо, що Тренінг «Маркетинг видання та просування на ринку друкованих ЗМІ» - четвертий з шести навчальних заходів, які будуть проведені протягом червня-листопада 2009 в рамках проекту «Сучасні стратегії видавничого бізнесу для регіональних видавців», метою якого є надати якісну та професійну освіту 120 працівникам регіональних ЗМІ
Наступний бізнес-тренінг – «Ефективна система технологій рекламних продажів та пропозицій» відбудеться 22-23 жовтня в м. Донецьк.
Анонс тренінгу з’явиться на сайті УАВПП найближчим часом.
Контактна особа з питань участі:
Дарія Віннікова
Керівник проектів УАВПП
8 (044) 425-57-87, pr@uapp.org
Інформація - УАВПП
|
Організаторами тренінгу виступила Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП) за підтримки Фонду розвитку українських ЗМІ Посольства США в Україні.
Протягом дводенного тренінгу були розкриті такі теми: позиціонування газет і журналів, технології входження нового видання на ринок, планування бюджету відділу маркетингу, медіабартер, спонсорство заходів, номінації, рейтинги і іменні премії, технології збільшення продажів, проведення досліджень і використання даних в діяльності газети та інші.
Автором та тренером курсу виступив Сергій Чернявський – медіа бізнес-консультант.