Субота, 23.11.2024, 17:59
Привіт Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід Головна сторінка      Вхід      Написати нам
Меню сайту
Розділи новин
Новини Кобеляччини [1620]
Твоє рідне місто, в якому ти живеш, навчаєшся, працюєш... Гадаєш, тут нічого цікавого не стається? Помиляєшся!
Новини Новосанжарщини [246]
Є таке чудове і чисте місто на Полтавщині - Нові Санжари. І живуть в ньому чудові люди. Але от казуси і там бувають цікаві
Новини України [9826]
Новини з Батьківщини
Новини світу [4403]
Тут усі найважливіші світові новини! Будь у курсі того, що відбуваються далеко, але все-таки навколо тебе!
Відео-новини [119]
Відео-новини зняті нашими кореспонентами. І не тільки нашими...
Новини Царичанки [0]
Наше місто
  • Кобеляцька міська рада
  • Місто Кобеляки
  • Історія міста
  • Розклад руху автобусів Кобеляк
  • Телефони міста (частина 1)
  • Телефони міста (частина 2)
  • Хто на сайті
    Онлайн всього: 13
    Гостей: 13
    Користувачів: 0
    Наші користувачі
    Всього: 3485
    Нових сьогодні: 0
    Нових учора: 0
    Нових за тиждень: 0
    Нових за місяць: 0
    Із них:
    Новачків: 1110
    Продвинутих: 2363
    Журналістів: 5
    Модераторів: 3
    Адмінів: 4
    Із них:
    Чоловіків: 2733
    Жінок: 752
    Наш сайт
    Новини: 16229
    Файли: 8769
    Цікавинки: 3279
    Картинки: 1814
    Анекдоти: 922
    Оголошення: 91
    Тести: 75
    Коментарі: 6118
    Форум: 555/31861
    Новини Полтавщини
    Зв'язок з адміном
    Написати листа адміністратору сайта

    Головна »2009 » Вересень » 29 » «У-Медіа»: Політики – головні замовники сумнівних матеріалів в українських ЗМІ



    «У-Медіа»: Політики – головні замовники сумнівних матеріалів в українських ЗМІ
    15:15
    Головними замовниками сумнівних матеріалів в українських ЗМІ є політики. А відтак напередодні президентських виборів кількість подібних матеріалів, в яких порушені численні журналістські стандарти, зростає.  Такого висновку дійшли експерти Інституту масової інформації та ГО «Телекритика», які проводять моніторинг дотримання стандартів українськими друкованими та електронними ЗМІ. Інформацію було оприлюднено на прес-конференції в «Главред-медіа», у якій взяли участь шеф-редактор «Телекритики» Наталія Лигачова, директор з розвитку ГО «Телекритика» Марина Бердичевська та виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар.
    Моніторинг друкованої преси проводиться щодо загальноукраїнських видань та регіональних у таких областях як Донецька, Львівська, Рівненська, а також АР Крим.
    Найчастіше в подібних матеріалах висвітлюється діяльність Юлії Тимошенко, Арсенія Яценюка, Володимира Литвина та Сергія Тігіпка. Лідером серед загальнонаціональних друкованих видань щодо розміщення сумнівних матеріалів у липні та серпні стала газета «Факти».
    За два місяці, починаючи з 3-го серпня, за кількістю матеріалів із ознаками можливої замовності лідером виявився телеканал ICTV, у новинах якого експерт Ігор Куляс, який проводить моніторинг, нарахував 62 такі матеріали.

        * Перший національний - 24
        * 1+1 - 18
        * «Інтер» - 10
        * СТБ -  17
        * Новий канал -  22
        * ICTV -  62
        * Україна -  10
        * 5-й канал - 1

    За кількістю матеріалів із грубими порушеннями стандартів інформаційної журналістики лідером виявився «1+1» - Ігор Куляс нарахував на цьому каналі 164 порушення за два місяці.


        * Перший канал - 65
        * «1+1» - 164
        * «Інтер» - 58
        * СТБ -  51
        * Новий канал - 71
        * ICTV - 128
        * 5 канал - 33
        * «Україна» - 77

    Моніторинг здійснюється в рамках проекту громадської організації Internews Network «У-Медіа» «Моніторинг дотримання журналістських стандартів та підвищення медіаграмотності широкого кола українських громадян», який «Телекритика» реалізує спільно з Інститутом масової інформації.
    Як зазначила директор із розвитку ГО «Телекритика» Марина Бердичевська, результати дослідження довели, що починаючи з червня, коли було розпочато моніторинг, «у геометричній прогресії зростає кількість матеріалів з ознаками "замовних", в яких грубо порушено стандарти об'єктивної журналістики, визнані у всьому світі. Це, зокрема, недотримання балансу думок при подачі конфлікту чи події, відсутність посилань на джерела інформації, вказування недостовірних джерел інформації, підміна коментарями, оцінками чи метафорами самих фактів».
    Паралельно із моніторингом преси та телеканалів, ІМІ та «Телекритика» розпочали кампанію з підвищення медіаграмотності в Україні, яка включатиме в себе аудіо та візуальну рекламу, що пояснює українському суспільству, що таке журналістські стандарти та які проблеми з'являються у випадку їх недотримання.
    За словами виконавчого директора Інституту масової інформації Вікторії Сюмар, «наявна нині ситуація в українських ЗМІ із засиллям замовних матеріалів становить проблему як для журналістів, які можуть втратити професію, як для медіа, довіра до яких зникатиме, так і для суспільства, яке не отримує реальної інформації щодо важливих тем. Важливо сформувати попит на якісну інформацію».
     

    «Телекритика»
    Фото Яни Новосьолової
    Категорія: Новини України | Переглядів: 534 | Додав: Admin


    Всього коментарів: 0

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Календар новин
    Пошук по сайту

    Рекомендуємо вам проводити пошук українською та російською мовами

    Корисне


    Опитування
    Останнє на форумі
  • Наука и смысл жизн... >>
  • БЕЗДЕПОЗИТНЫЕ БОНУ... >>
  • Сила слова! >>
  • Кобеляки на Google... >>
  • У кого какой интер... >>
  • Випадкове фото з галереї
    Погода
    Погода в Полтаве, Кобеляках, Новых Санжарах, Комсомольске, Кременчуге, Решетиловке, Козельщине
    Курси валют
    Курсы валют на PROext
    Корисні посилання


    Статистика










                    

    Copyright EXO © 2024, created by KING © 2007 Всі права захищені.
    Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій. У разі передруку матеріалів посилання на exo.at.ua обов'язкове. З питань співпраці пишіть на e-mail: Exo-site[а]bigmir.net