Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Ерік Шмідт, глава найбільшої в світі
пошукової системи в мережі Інтернет, заявив, що найгірші дні
інтернет-реклами вже позаду і сигнали про поліпшення ситуації надходять
як з американського, так і з європейських ринків, передає Reuters. Дану
заяву Шмідт зробив, виступаючи перед групою репортерів у Нью-Йорку. За
його словами, компанія "чітко бачить ознаки загального оздоровлення
ситуації" на обох континентах і з урахуванням цього вже почала вносити
корективи до питань інвестицій у нові проекти й набору персоналу. Google
володіє найпопулярнішим у світі пошукачем. Основна частка виручки
компанії припадає на надходження від реклами, пов'язаної з пошуковими
запитами. Незважаючи на те, що криза серйозно торкнулася фірм,
що діють в індустрії Інтернету, Google займає досить стійке положення.
Чистий прибуток американського інтернет-гіганта за 2008 рік хоч і менш
ніж на 1%, але зросла і склала 4,23 млрд дол. порівняно з аналогічним
показником, зафіксованим роком раніше, - 4,2 млрд дол. Нагадаємо,
чистий прибуток Google Inc. за підсумками II кварталу 2009 року зріс на
19% і склав 1,48 млрд дол. проти показника в 1,25 млрд дол.,
зафіксованого за аналогічний період роком раніше. Виручка Google за II
квартал 2009 року збільшилася на 3% - з 5,37 млрд дол. до 5,52 млрд дол.