Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Антимонопольний комітет України зобов'язав ЗАТ Київстар, ЗАТ
Український мобільний зв'язок (МТС-Україна) і ТОВ Астеліт (ТМ life:))
припинити поширення реклами власних послуг, яка може вводити споживачів
в оману. Про це повідомляє прес-служба АМКУ. Відповідно до
прийнятого на засіданні комітету рішення, оператори мобільного зв'язку
повинні доповісти про результати проведеної роботи в десятиденний
термін. Зокрема, компанії повинні припинити дії з ознаками
недобросовісної конкуренції, які полягають у розповсюдженні в рекламі
неповних відомостей щодо власних послуг і їх вартості. Згідно з
висновками комітету, реклама операторів може вводити споживачів в оману
з приводу реальних витрат після отримання послуг мобільного зв'язку. Як
з'ясував комітет, на сайтах компаній і в рекламних буклетах тарифних
планів операторів інформація про ПДВ і обов'язковий збір до Пенсійного
фонду міститься в примітках, яка в більшості випадків представлена
значно меншим шрифтом, ніж ключові дані щодо тарифів. Через це
споживачам складно визначити кінцеву вартість послуг. Причому зовнішня
і телевізійна реклама послуг операторів подекуди взагалі не містить
інформації, яка наголошувалася в примітках. Окрім того, операторів
мобільного зв'язку, рекламуючи власні так звані "нульові тарифи", не
відзначають повні умови, за яких ці тарифи діють. В. о. глави
Антимонопольного комітету Олександр Мельниченко також повідомив, що
комітет порушив справи і розслідує рекламну діяльність інших операторів
мобільного зв'язку. Зокрема, ЗАТ Українські радіосистеми, філії Утел
ВАТ Укртелеком і ТОВ Голден телеком, які відмовилися співпрацювати з
комітетом. Якщо ці оператори не змінять позицію і
продовжуватимуть поширювати брехливу рекламу послуг, комітет застосує
жорсткі санкції у вигляді штрафу до 5% річного обороту кожній з
компаній.