Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Табачник повернув корупцію у школи. Вчителі переписують класні журнали
16:32
За березень-травень 2010 року продаж класних журналів в Україні збільшився на 23-30% порівняно з аналогічним періодом 2009 року. У цей період класні журнали переписувалися для збільшення середнього балу учнів, що вступають до вишів. Про це в інтерв’ю «Дзеркалу тижня» повідомив керівник проекту журналу «Вісник ТІМО» Віктор Гудзинський. «Закупівлі класних журналів збільшилися. Так, наприклад, ТОВ «Веста» - один з трьох найбільших торговців шкільним приладдям - відповіло офіційним листом: «На ваш запит повідомляємо, що в березні-квітні 2010 року продаж класних журналів збільшився на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Інформація підтверджується і іншими джерелами - дійсно, з метою підвищення середнього балу атестату класні журнали в цей період активно переписувалися», - повідомив Гудзинський. Він пов’язує це з рішенням міністра Дмитра Табачника враховувати цього року середній бал шкільного атестату під час вступу до вишів. «Дмитро Табачник, ставши міністром науки і освіти, запропонував враховувати середній бал атестату. Згідно нашому дослідженню, якщо до результатів ЗНО додати середній бал атестату, то з більшості предметів і напрямів підготовки це дійсно дає можливість краще прогнозувати подальшу успішність у виші. З одним нюансом - якщо ніхто не намагатиметься корегувати середній бал атестату. В останні три роки шкільний атестат став досить об’єктивним, оскільки не було необхідності його корегувати. У нинішній ситуації все це може перетворитися виключно на відбирання грошей у батьків», - сказав Гудзинський. Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук в зв’язку з цим відзначив, що минулого року, коли результати ЗНО зараховувалися як результати підсумкової атестації в школі, 50% медалістів Києва (а в деяких областях - 70 під час тестування своїх результатів не підтвердили. «В історії української освіти це вже четверта спроба враховувати середній бал шкільного атестату. Три попередніх мали місце в СРСР, і від них відмовлялися, тому що це призводило до зростання кількості позитивних оцінок, медалістів і зловживань», - зауважив Лікарчук.