Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
До Євро-2012 потягами Україну забезпечить і Польща?
16:30
"Укрзалізниця" визначила двох потенційних постачальників поїздів до Євро-2012. Змагатися за українське замовлення будуть польська Pesa і південнокорейська Hyundai, пише видання "Дело". Зокрема, "Укрзалізниця" веде переговори з найбільшим виробником залізничної техніки Польщі концерном Pesa про купівлю швидкісних поїздів. Мова йде про магістральні електропоїзди ED74. На якому етапі перебувають переговори, сторони не розголошують. За словами Дмитра Подтуркіна, керівника компанії Management Consulting Group, що консультує "Укрзалізницю", всього до 2020 року залізничний перевізник планує купити 26 машин. У найближчій же перспективі, до Євро-2012, "Укрзалізниця" має намір придбати 10-12 поїздів. Ринкова ціна одного складу на шість вагонів аналогічного ED74, за даними Management Consulting Group, сьогодні складає 15-20 млн. доларів. Перші поїзди курсуватимуть між містами-учасниками Євро-2012 - Києвом, Львовом, Харковом і Донецьком. Далі швидкісне сполучення буде розвиватися в напрямку Дніпропетровська, Одеси та Луганська. Конкуренцію польським поїздам може скласти південнокорейський концерн Hyundai. За словами Подтуркіна, перевага роботи з Pesa полягає в тому, що польський виробник вже має досвід співпраці з "Укрзалізницею". Сьогодні монополія закуповує в Pesa рейкові автобуси. Також продукція польського виробника трохи дешевше, ніж у Hyundai. Однак, як зазначає голова Management Consulting Group, є поки у проекту співпраці з Pesa і слабкі сторони. З одного боку, технічний рівень і якість виконання польських поїздів будуть нижче, ніж корейських. Крім того, Дмитро Подтуркін повідомив, що польський концерн не є повністю вертикально інтегрованим, тому частина комплектуючих йому доведеться закуповувати на стороні. Також одна з переваг Hyundai - фінансування купівлі поїздів. Справа в тому, що одна з вимог "Укрзалізниці" - виробник сам має запропонувати схему фінансового забезпечення угоди купівлі-продажу своєї техніки. Hyundai вже заручилася підтримкою Південнокорейського експортно-імпортного банку. Співпраця з фінустановою дозволить "Укрзалізниці" взяти поїзда в лізинг. З Pesa ж поки таких домовленостей немає.