Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Захоплення земель аеропорту «Жуляни» звершиться… на найближчій сесії Київради?
15:19
На найближчій сесії Київради більшість Попова-Черновецького проголосує за зміну цільового призначення незаконно привласнених гаражно-будівельним кооперативом 15,3 га земельних ділянок, що належали міжнародному аеропорту «Київ «Жуляни». Це стане «фінальним аккордом» схеми відчуження землі та привласнення майна муніципального аеропорту, що відбулась протягом року. Земельну комісію Київради це питання не пройшло. Однак, воно може поставитися на розгляд земельної на цей або наступний вівторок, хоча й досі немає інформації чи буде засідання. Я добре вивчила цю справу і можу сказати, що корупційна схема, за допомогою якою на сьогодні здійснюється захоплення земель аеропорту, давно відпрацьована і перевірена на землях Кончи-Заспи. Нагадаю, там сумнівним кооперативам також було передано у власність 1000 га землі. Що ж ми бачимо у «Жулянах»? Першочергово, половина земель аеропорту була передана у власність гаражно-будівельному кооперативу нібито для будівництва гаражів. Тепер виявляється, що це був всього механізм привласнення аеропорту. 25 березня 2010 року зазначена земельна ділянка за рахунок земель аеропорту «Жуляни» була передана у власність гаражно-будівельному кооперативу «Будіндустрія». Уже 28 квітня того ж року замість включення до складу кооперативу тисяч киян для отримання у власність земельних ділянок під будівництво гаражів, ця ділянка була передана до статутного фонду ТОВ «Майстер-Авіа». Тобто, як бачимо, схема захоплення аеропорту почалася з відчуження землі ГБК «Будіндустрія». А продовжилася 8 червня, коли депутати більшістю Попова-Черновецького в Київраді продовжили термін оренди ТОВа «Майстер –Авіа» будівель аеропорту до 49 років. Крім того, схема є непрямим свідченням лобіювання владою інтересів у конкурсі на користь цієї компанії. Таким чином за пособництвом влади Л.Черновецього, а тепер влади О.Попова, Київ втратить аеропорт назавжди», - вважає Т.Меліхова. Я вивчала цю справу і можу сказати, що на сьогодні є відповідна резолюція заступника голови КМДА Олександра Пузанова про те, щоб проект рішення про зміну цільового призначення земельної ділянки 15 га під будівництво комплексу будинків був направлений до секретаря Київради із цікавим приписом чиновників КМДА: «на прискорений розгляд на пленарному засіданні сесії Київради 26 травня 2011 року. У зв'язку із обуренням депутатів на Президії Київради тим, що до порядку денного вноситься питання, яке не пройшло профільну комісію, воно все ж не буде розглядатись на сесії 26 травня. Але це не гарантія, що незаконно захоплені землі повернуть до комунальної власності та будуть оскаржені результати конкурсу згідно з нововиявленими обставинами. Таким чином, всупереч звинуваченням новою владою команди Л.Черновецького, нинішня провладна сила продовжує розпочату справу молодої команди і діє тими ж методами», - наголосила Т.Меліхова. Йдеться про проект рішення «Про передачу ТОВ «Майстер-Авіа» земельних ділянок для будівництва, обслуговування та експлуатації комплексу будинків і споруд для обслуговування міжнародного аеропорту на вул. Медовій (аеропорт «Київ» Жуляни»)». Відповідно до якого змінюється цільове призначення земельної ділянки, яка вже є власністю ТОВ «Майстер-Авіа», загальною площею 15,3771 га із будівництва гаражів на будівництво комплексу будинків.
Меліхова Тетяна, голова фракції «БЮТ - Батьківщина» у Київраді для «України Комунальної».