Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Хочемо бути гарними і завжди молодо виглядати... Всі хочуть, але не всі знають як це зробити
Офісним працівникам треба піклуватися про своє здоров’я
Офісні працівники – білі комірці, які ніколи не брудняться. Здавалось
би, робота у них легка і комфортна, але насправді таїть у собі чимало
небезпек.
Банкіри, менеджери і юристи - весь день проводять
перед екраном комп’ютера у душних приміщеннях. Страждають від алергій,
скаржаться на зіпсутий зір, зайві кілограми і біль у спині. В іноземних
фірмах, де про здоров’я своїх працівників турбуються, безкоштовні
абонементи у спортзал і щогодинна зарядка – явище звичне. Вітчизняні
компанії лише на низькому старті.
Комп’ютер, робочий стіл та 8 годин без руху – це буденність офісних
працівників. Утім, така робота – небезпечна. Через неї в мільйонів
українців можуть з’явитися десятки хвороб. .
Олександр банкіром уже кілька років. Робота у нього “сидяча”.
Максимальне навантаження – ходіння коридорами з кабінету в кабінет і на
обідню каву. Та й із зором проблеми через комп’ютер. Щоби вберегти
здоров’я, спортом займається.
Олександр, працівник банку: “2 раза в неделю я хожу в тренажерный зал, в субботу я хожу играю в футбол.”
У цьому столичному банку - кілька сотень працівників. Про програму
збереження здоров’я поки що лише мріють. Керівництво обіцяє: пільгові
абонементи у спортзал невдовзі будуть.
Владислав Дідовець, керуючий Київської філії банку: “В нашем банке
такое как бы только обсуждается, это в ближайшем времени как-то
продвинется, но пока у нас люди индивидуально занимаются спортом.“
Американська компанія зі світовим ім’ям українським офісникам уже
пропонує бонусні програми. Спортзал, басейн, фітнес-клуб – усе коштом
фірми. А ще працівникам дозволяють відпочивати: десять хвилин щогодини.
Американці у цей час полюбляють зарядку робити усім колективом,
українці - більші індивідуалісти.
Ольга Чумак, працівник американської компанії: “Кожен це сам собі корегує, як йому зручно і коли це потрібно.“
Ірина Хлопунова, менеджер з персоналу американської компанії: “Я не
могу ходит к каждому столу и говорить - давай делай гимнастику, вот
такие требования есть, ну если человек хочет выйти и прогуляться, это
никто ему не запретит, конечно.”
В інституті медицини праці дослідили: робота в офісних працівників
небезпечна. 5 найпоширеніших професійних недугів – хвороби очей та
спини, алергія, надмірна вага та біль у руках, а іноді й увесь букет.
Науковці кажуть: це тому, що про безпеку роботи керівництво не дбає,
адже працю у чистенькому, тепленькому кабінеті вважають легкою. А на
тісні приміщення, нагромадження комп’ютерів та шкідливе випромінювання
– очі заплющують.
Людмила Гвозденко, інститут медицини праці: “Если у нас тесно и
стоят один к одному компьютеры, то представляете, какие условия там.
Если это все не соблюдается, человек чувствует себя плохо.”
А щоби не почуватися зле, офісним працівникам радять не чекати
милості від українських працедавців, а самим піклуватися про своє
здоров’я.