Економічна криза вже суттєво вплинула на українські друковані засоби
масової інформації. Утім, як прогнозують фахівці, 2009-го року криза в
цій галузі лише поглибиться. Про це повідомляє «Німецька хвиля».
Вже наприкінці минулого року українські друковані ЗМІ зіткнулися з серйозною загрозою
припинення виходу, зменшення періодичності і обсягу видань. Одна з
причин – різке подорожчання паперу. Утім, справжні проблеми ще
попереду, переконаний президент Академії української преси Валерій
Іванов: «Криза буде глибокою. Рекламні бюджети вже переходять з умовних
одиниць на гривню. Гривня знецінюється, а значить, знецінюються
рекламні бюджети. Це дуже погані ознаки для українських медіа».
Іванов переконаний, що криза вплине і на комерційні, і на комунальні
видання: «Видання комерційні через те, що знищується рекламний, а
комунальні – через те, що не буде вистачати бюджетів, адже менше
збирається податків». Президент Академії української преси констатує,
що фінансова криза очистить видавничий ринок від іміджевих замовних та
нефахових проектів, і українці читатимуть лише незалежну пресу, яку
створюватимуть професіонали на комерційних засадах. На його думку,
неприпустимо, коли зареєстровано 30 тисяч найменувань газет і журналів,
а реально виходить друком в Україні лише 8 тисяч періодичних видань.
|