Всього: 3485 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 0 Із них: Новачків: 1110 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 752
Серед політиків «Персоною року» стала Тимошенко, – рейтинг Google
13:34
Рейтинг Google Zeitgeist зібрав найпопулярніші пошукові запити українських інтернет-користувачів за 2009 рік, згрупував їх за кількома темами. Розділи «Персона року» та «Подія року» включають найбільш популярні запити з сервісу Новини Google, а рейтинг найпопулярніших визначних пам'яток складений із об'єктів на Google Картах, які найчастіше шукали. За інформацією офіційного блогу Google-Україна, подією року стало Євробачення. Воно посіло перше місце в рейтингу «Події року», а його переможець Олександр Рибак став Персоною року. Цікаво, що свинячий грип так і не вийшов у лідери Подій року, в цьому рейтингу взагалі переважають спортивні (особливо футбольні) події. Український Інтернет не поглинений політичною активністю: серед персон року всього четверо політиків, всі інші - діячі культури та спортсмени. Рейтинг «Персона року» так само нагадує нам про те, яких людей в цьому році ми втратили, і дає шанс ще раз згадати про них: про видатного актора Олега Янковського, журналіста Ігоря Пелиха. До рейтингу популярних місць потрапила Прип'ять - покинуте місто в чорнобильській зоні, нагадування про жахливу трагедію. Але все ж наші користувачі налаштовані позитивно: вони шукають на картах такі популярні туристичні об'єкти та визначні пам'ятки, як Ейфелева вежа, Велика Китайська стіна, Сфінкс та інші. До списку «Персона року» ввійшли Олександр Рибак, Ігор Пелих, Юлія Тимошенко, Майкл Джексон, Наомі Уоттс, Арсеній Яценюк, Віктор Ющенко, Олег Янковський, Володимир і Віталій Клички, Юрій Луценко. «Подією року» стали Євро бачення-2009, Кубок УЄФА, Ліга Чемпіонів, Формула 1, свинячий грип, День святого Валентина, «Україна має талант», Євро-2012, землетрус в Італії, День Землі. «Найпопулярніші місця на планеті» – Статуя свободи, Прип'ять, Ейфелева вежа, Біг Бен, Пентагон, Білий Дім, Велика Китайська стіна, Гора Еверест, Кремль, Сфінкс. Для складання рейтингів Zeitgeist Google використовує дані мільйонів запитів, які щодня роблять користувачі в усьому світі. На додаток до щорічного списку Zeitgeist, яка відображає найважливіші тенденції 2008 року, Google пропонує додаткові рейтинги, які дають уявлення про глобальні та регіональні тенденції. Інструменти Google Zeitgeist не можуть бути використані для визначення особи користувача, тому що для отримання даних Google використовує анонімні, агреговані підрахунки того, як часто користувачі задавали певний пошуковий запит протягом певного часу.