Всього: 3486 Нових сьогодні: 0 Нових учора: 0 Нових за тиждень: 0 Нових за місяць: 1 Із них: Новачків: 1111 Продвинутих: 2363 Журналістів: 5 Модераторів: 3 Адмінів: 4 Із них: Чоловіків: 2733 Жінок: 753
Як дізнатися, нормальний чи ні вам телефон пропонують? Щоб не помилитися з вибором, дотримуйтеся кількох нескладних правил, які наведені нижче По-перше, чому люди продають свої старі телефони? Або хочуть більш нову
модель, або він погано працює, або він крадений (найчастіше).
Зазвичай у продавця краденої мобіли немає ані зарядного пристрою, ані
аксесуарів, коробки з документами (чеком, гарантійним талоном,
інструкцією), що підтверджують легальне придбання телефону.
Є такий розділ магії, який присвячений магії грошей. Тому, як з погляду
законів всесвіту, необхідно поводитися з грошима, як їх вірно витрачати
і що зробити, щоб матеріальна проблема не сильно турбувала вас.
Один з аспектів цього напряму розказує нам про те, що є гаманцем, і як він бере участь в процесі, званому Грошовим успіхом.
Але про все по порядку.
Когда нет опыта работы, что писать в резюме? Как заполнить строчку
«Навыки», если навыков нет? «Я хороший, умный и хочу работать» — этим
работодателя не проймешь. А чем проймешь? Какими подробностями
растопить сердце рекрутера, когда ты впервые ищешь работу?
«Деньги идут к тому, кому они вроде и не нужны, но кто при этом с удовольствием и азартом их зарабатывает.»
Михаил Корсанов. Бизнес-тренер.
Да, это действительно так! И в этом великая справедливость жизни!
Или несправедливость… Кому как. Ведь вроде бы справедливо, чтобы деньги
шли к самым нуждающимся… Ан нет! Не любят енти разноцветные бумажки
нуждающихся, неудачников, нытиков и вообще тех, кто умирает с голоду.
Почему-то вот так устроен мир. И ничего здесь не поделаешь, надо лишь
подчиниться его законам. Только законы бывают разные. Одни законы у
Нужды и Бедности, другие – у Достатка и Богатства.
Реально ли запустить эффективную рекламную кампанию за $500?
Большинство рекламистов после такого вопроса начнут относиться к вам с
легкой опаской (как к слабоумному), а руководители компаний, которые
ежегодно подписывают миллионные медиабюджеты, перестанут подавать руку,
решив, что вы издеваетесь. И только специалисты по вирусному маркетингу
утвердительно кивнут головой.